В ХНУ з 04.07.22р. буде діяти Центр подачі електронних заяв, кваліфікований персонал якого допомагатиме абітурієнту в реєстрації електронних кабінетів та подачі електронних заяв до закладів вищої освіти України.

В Хмельницькому національному університеті  з 04 липня по 15 вересня 2022р.  буде діяти Центр подачі електронних заяв, кваліфікований персонал якого допомагатиме абітурієнту в реєстрації електронних кабінетів та подачі електронних заяв до закладів вищої освіти України.

В Хмельницькому національному університеті  з 04 липня по 15 вересня 2022р.  буде діяти Центр подачі електронних заяв, кваліфікований персонал якого допомагатиме абітурієнту в реєстрації електронних кабінетів та подачі електронних заяв до закладів вищої освіти України.

Адреса центру: м. Хмельницький, вул.Інститутська, 11,  навчальний корпус № 3, аудиторія 103.

Загальна інформація

Електронна заява – заява в електронній формі на участь у конкурсному відборі до закладів вищої освіти – запис, що вноситься вступником в особистому електронному кабінеті до Єдиної державної електронної бази з питань освіти (далі – Єдина база) шляхом заповнення ним у режимі он-лайн електронної форми на інтернет-сайті за адресою vstup.edbo.gov.ua та містить відомості про обрані ним заклади вищої освіти, конкурсну пропозицію та встановлену ним пріоритетність заяви.

Реєстрація електронних кабінетів вступників, які вступають за результатами зовнішнього незалежного оцінювання 2019-2021р.р. або національного мультипредметного тесту (НМТ):розпочинається 01 липня 2022 року

Прийом електронних заяв:  розпочинається 29 липня 2022 року, закінчується  23 серпня 2022 року (о 18:00)

Реєстрація електронних кабінетів вступників, які вступають до магістратури, розпочинається 1 серпня 2022 року.

Прийом заяв та документів розпочинається 16 серпня і закінчується о 18:00 15 вересня для осіб, які вступають на основі результатів магістерського тесту навчальної компетентності або фахового іспиту в закладі освіти.

Вступники, які мають спеціальні умови щодо участі в конкурсному відборі (вступники пільгових категорій) до Хмельницького національного університету, подають заяву до приймальної комісії в паперовій формі – особисто.

Під час реєстрації особистого електронного кабінету вступник зазначає такі дані:

  • адреса електронної пошти, до якої вступник має доступ. Зазначена адреса буде логіном для входу до особистого електронного кабінету;
  • пароль для входу до особистого електронного кабінету;
  • номер, PIN-код та рік отримання сертифіката ЗНО або НМТ.
  • серія та номер документа про здобуту освіту;

Подані вступником дані перевіряються в Єдиній базі.

У разі збігу даних вступника в Єдиній базі (прізвище, ім’я, по батькові, дата народження) він отримує на зазначену ним адресу електронної пошти повідомлення для активації особистого електронного кабінету вступника.

Строк для активації вступником особистого електронного кабінету – одна доба з моменту отримання відповідного повідомлення.

Реєстрація в Єдиній базі надає вступнику можливість доступу до особистого електронного кабінету із зазначеними ним при реєстрації логіном та паролем на інтернет-сайті за електронною адресою: vstup.edbo.gov.ua

В особистому електронному кабінеті вступник вносить до Єдиної бази:

  • номери телефонів (домашній та/або мобільний) із зазначенням телефонних кодів для можливості оперативного зв’язку закладу освіти з вступником.
  • завантажує кольорову фотокартку розміром 3 х 4 см, що буде подаватись до закладу вищої освіти;

Для подання заяви вступник обирає:

  • заклад вищої освіти;
  • освітній ступінь;
  • конкурсну пропозицію;
  • встановлює пріоритетність заяви для участі у конкурсному відборі для зарахування на місця за державним або регіональним замовленням; при цьому показник пріоритетності 1 (один) означає найвищу пріоритетність.

Подану електронну заяву може бути скасовано вступником в особистому електронному кабінеті. При цьому електронній заяві встановлюється один із статусів:

  • «Скасовано вступником» – якщо заяву не зареєстровано у закладі вищої освіти;
  • «Скасовано вступником (без права подання нової заяви з такою самою пріоритетністю)» – якщо заяву зареєстровано або допущено до конкурсу у закладі вищої освіти. При цьому вступник не має права подавати нову заяву з такою самою пріоритетністю.

Під час подання заяв на відкриті та фіксовані (закриті) конкурсні пропозиції вступники обов’язково зазначають один з таких варіантів:

  • «Претендую на участь у конкурсі на місце державного або регіонального замовлення і на участь у конкурсі на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб у разі неотримання рекомендації за цією конкурсною пропозицією за кошти державного або регіонального бюджету (за державним або регіональним замовленням)»;
  • «Претендую на участь у конкурсі виключно на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб, повідомлений про неможливість переведення в межах вступної кампанії на місця державного або регіонального замовлення».

Під час подання заяв на небюджетну конкурсну пропозицію вступники претендують на участь у конкурсі виключно за кошти фізичних та/або юридичних осіб.

У 2022 році вступники можуть подати до п’яти заяв на місця державного або регіонального замовлення в закритих (фіксованих) та відкритих конкурсних пропозиціях та до 20 заяв  на конкурсні пропозиції для участі в конкурсі на місця за кошти фізичних та/або юридичних осіб.

Для участі у конкурсі для вступу за різними формами навчання вступники подають окремі заяви.

Подана вступником електронна заява відразу відображається у розділі Єдиної бази, до якого має доступ заклад вищої освіти, обраний вступником.

У момент подання електронна заява отримує статус «Зареєстровано в Єдиній базі» – підтвердження факту подання електронної заяви до обраного вступником закладу вищої освіти. Також параметр «Статус електронної заяви» може набувати таких значень::

  • «Потребує уточнення вступником» – електронну заяву прийнято закладом вищої освіти до розгляду, але дані стосовно вступника потребують уточнення. Одночасно з присвоєнням електронній заяві цього статусу заклад вищої освіти зазначає перелік даних, які потребують уточнення, та спосіб їх подання;
  • «Зареєстровано у закладі освіти» – електронну заяву прийнято закладом вищої освіти до розгляду та в установленому порядку приймається рішення про допуск вступника до участі в конкурсному відборі;
  • «Відмовлено закладом освіти» – власника зареєстрованої електронної заяви не допущено до участі у конкурсному відборі на підставі рішення приймальної комісії. У разі присвоєння електронній заяві цього статусу заклад вищої освіти зазначає причину відмови;
  • «Скасовано вступником» – подана електронна заява вважається такою, що не подавалась, якщо її скасовано вступником в особистому електронному кабінеті до моменту встановлення заяві статусу «Зареєстровано у закладі освіти» або «Потребує уточнення вступником»;
  • «Скасовано вступником (без права подання нової заяви з такою самою пріоритетністю)» – подана електронна заява вважається такою, що не подавалась, якщо її скасовано вступником в особистому електронному кабінеті після встановлення заяві статусу «Зареєстровано у закладі освіти» або «Потребує уточнення вступником», але до моменту закінчення подання електронних заяв. При цьому вступник не має права подавати нову заяву з такою самою пріоритетністю;
  • «Скасовано закладом освіти» – подана електронна заява вважається такою, що не подавалась, якщо її скасовано закладом освіти за рішенням приймальної комісії, за умови виявлення закладом освіти технічної помилки, зробленої під час внесення даних до Єдиної бази, що підтверджується актом про допущену технічну помилку;
  • «Допущено до конкурсу» – власника зареєстрованої електронної заяви допущено до участі у конкурсному відборі на місця, що фінансуються за кошти державного (регіонального) бюджету, та на місця, що фінансуються за кошти фізичних та юридичних осіб;
  • «Допущено до конкурсу (навчання за кошти фізичних та юридичних осіб)» – власника зареєстрованої електронної заяви допущено до участі у конкурсному відборі на місця, що фінансуються за кошти фізичних та юридичних осіб. Статус встановлюється у таких випадках:

– вступник у встановлені строки не виконав вимог Умов прийому для зарахування на місця, що фінансуються за кошти державного (регіонального) бюджету, але за рішенням приймальної комісії допущений до конкурсного відбору на місця за кошти фізичних та юридичних осіб;

– вступник подав заяву до участі у конкурсному відборі тільки на місця за кошти фізичних та юридичних осіб відповідно до Умов прийому;

– вступника зараховано за іншою заявою на навчання на місця, що фінансуються за кошти державного (регіонального) бюджету, але він також має право на зарахування на навчання за кошти фізичних та юридичних осіб;

  • «Рекомендовано до зарахування (навчання за кошти державного (регіонального) бюджету)» – вступник пройшов конкурсний відбір та рекомендований до зарахування на навчання на місця, що фінансуються за кошти державного (регіонального) бюджету. У разі присвоєння електронній заяві такого статусу для зарахування на навчання вступник зобов’язаний виконати вимоги для зарахування на місця державного та регіонального замовлення;
  • «Виключено зі списку рекомендованих (навчання за кошти державного (регіонального) бюджету)» – вступник втратив право бути зарахованим до закладу вищої освіти за обраною спеціальністю (спеціалізацією) на навчання за кошти державного (регіонального) бюджету у зв’язку з невиконанням вимог Умов прийому або їх порушенням тощо. При встановленні заяві такого статусу заклад вищої освіти обов’язково зазначає причину виключення;
  • «Рекомендовано до зарахування (навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб)» – вступник пройшов конкурсний відбір та рекомендований до зарахування на навчання на місця, що фінансуються за кошти фізичних та юридичних осіб. У разі присвоєння електронній заяві такого статусу для зарахування на навчання вступник зобов’язаний виконати вимоги до зарахування;
  • «Виключено зі списку рекомендованих (навчання за кошти фізичних та юридичних осіб)» – вступник втратив право бути зарахованим до закладу вищої освіти за обраною спеціальністю (спеціалізацією) на навчання за кошти фізичних та юридичних осіб у зв’язку з невиконанням вимог Умов прийому або їх порушенням тощо. При встановленні заяві такого статусу заклад вищої освіти обов’язково зазначає причину виключення;
  • «Включено до наказу (навчання за кошти державного бюджету)» – наказом про зарахування на навчання вступника зараховано до закладу вищої освіти за кошти державного бюджету;
  • «Включено до наказу (навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб)» – наказом про зарахування на навчання вступника зараховано до закладу вищої освіти за кошти фізичних та/або юридичних осіб;
  • «Відраховано» – вступника відраховано із закладу або скасовано його зарахування.

Про можливості скасування заяв:

  • Паперова заява, зареєстрована в Єдиній базі, може бути скасована закладом вищої освіти на підставі рішення приймальної комісії до дати закінчення прийому документів на навчання для заяв у паперовій формі за умови допущення технічної помилки під час внесення відповідних даних до Єдиної бази, що підтверджується актом про допущену технічну помилку, сформованим в Єдиній базі. Скасована заява вважається неподаною, а факт такого подання анулюється в Єдиній базі.
  • Електронна заява, зареєстрована в Єдиній базі, може бути скасована Технічним адміністратором Єдиної бази на підставі рішення Розпорядника Єдиної бази не пізніш як за день до закінчення подання електронних заяв для електронних заяв за умови виявлення технічної помилки під час внесення відповідних даних до Єдиної бази. Скасована заява вважається неподаною, а факт такого подання анулюється в Єдиній базі.
Посилання на джерело